söndag, juli 19

Lista ^^

Testet börjar: 22.15


1. Namn ? - bella
2. Ålder? - 19
3. Vart bor du? - Malmö
4. Bor tillsammans med? - mamma
5. Färg på ditt hus? - tegel :P
6. När är du född? - 16 januari
8. Klass? - ?
9. Vilket år tar du studenten? - 2011 el 2012 vet inte xD
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? vid ett :P
12. När ska du sova? - någon gång väl
13. Duschat idag? - ne
14. Kramat någon idag? - ne
15. Pussat någon idag? - ne
16. Vad har du ätit idag? - mkt
17. Dagens klädsel? - svarta shorts, blå t-shirt
18. Dagens smink? - inget
19. Dagens sötnos? - ingen
20. Dagens roligaste? - Inget


SOCIALT.
21. Har du många vänner? - nej inte så värst
22. Hur många har du kysst? - några
23. Vem kramade du senast? - minns inte..
25. Hur många har varit otrogen mot dig? -ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Hannas msn :)


FAVORIT:
31. Film? - vet inte, har väl ingen..
32. Låt? - olika..
33. Mat? - ingen (jag är för fet för att kunna äta)
34. Dryck? - Coca cola, cider och groggar :D
35. Färg? - Svart
37. Stad? - Malmö kanske
38. Land? - vet inte
39. Ämne i skolan? - vet inteeee!!
40. Människa? - det du

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - mitt ex
42. Personen du kysste? - venne
43. Gången du spydde? - när jag försökte ta livet av mig förra sommaren..
44. Senast du grät? - kommer inte ihåg, länge sen..
45. Pizzan du åt? - vesuvio (alltid den! ingen annan!!)
46. Gången du var i Göteborg? - ett tag sen
47. Gången du var i Stockholm? - ett tag sen
48. Senast du var full? - minns inte
49. Gången du var hög? - varje natt LAGLIGT!!!


ANTINGEN ELLER.
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ute och festa tycker jag nu
54. Tvspel eller datorspel? - tvspel
55. Singel eller upptagen? - venne
56. Hångla eller ha sex? - sex
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - helgon och lunar :D
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga :D
59. Big Brother eller Paradise ? - inget av det men isåfall Big Brother haha
60. Blond eller svart hår ? - blondt har iaf jag..
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna (a)
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - spela roll
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - vet inte

ANTAL:
70. Personer du älskar? - några stycken
71. Personer du hatar? - MÅNGA!!!
72. Pojk-/flickvänner du haft? - vet inte, seriösa eller oseriösa?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmar-period? - ingen aning :P
74. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning ;P
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - malmö festivalen i sommar :D
76. Gånger du haft minnesluckor? -ett antal
77. Gånger du varit hög? - håller inte räkningen ffs!!!
78. Personer du saknar just nu? - många!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - några gånger


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - mitt ex :$
81. Ska du träffa imorgon? - ingen vad jag vet
82. Sjöng du senast för? - mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Malin <3>


2 Något på hjärtat?:

CrazyGirl sa...

Yay jag ^^
tror jag? :P (senaste msn-konversationen)

Unknown sa...

Ja det var du :D <3