fredag, september 4

Ny dag ^^


Nu är det fredag! Jag vet nt vad jag ska göra idag, bara vara hemma tror jag. Halsen mår inte helt bra :( Igår kväll blev det mc donalds med mamma som kvälls mat ^^ nt bra jag vet, men ja :P


Varför är det ingen kom kommenterar min blogg? Jag har över 10 läsare varje dag, men det är aldrig ngn som kommenterar :S Varför?


Vad ska ni göra ikväll? Jag hoppas verkligen att min hals blir bra snart så jag kan må lite bättre! ^^


Nej nu mina kära läsare så ska jag gå och göra ngt annat ^^ ha det bra!


3 Något på hjärtat?:

Unknown sa...

Ikväll... ska jag... inte göra någonting... kram

Anonym sa...

jag brukar läsa men inte kommentera. det beror på att jag ofta känner att jag vill kommentera negativt. så jag vill inte såra dej. men det är lite som om du skriver en massa saker för att vara tuff, om du fattar hur jag menar? man förstår att du mår dåligt, o det är för jävligt att må dåligt . Men du skriver om det på ett barnsligt sätt... lägger upp bild där du posar med sårig arm, skriver att du är "hög" på typ 2 tabletter, vilket man inte är... "skryter" om saker som är 100% negativa. Som om det dåliga måendet har blivit din identitet helt och hållet. Men det känns inte äkta, det känns som om du KAN "bättre" och du är ju inte 13 år heller för den delen? Jag hoppas det kommer gå bra för dig. Jag är äldre än du o känner igen mig i ditt beteende. Men snöa inte in dig för mkt i det o gör psykisk ohälsa till din grej. Det går inte bra då, när du är 25 är de inte lika skoj längre..... hoppas ja inte sårar dig allt för mkt med denna långa kommentar, men nu förklarade iaf JAG varför jag inte brukar kommentera din blogg.

Noir sa...

Jag har kommenterat på din blogg, inlägget om då du hade skadat dig och tagit en överdos och var på sjukhus. Dock känner jag samma sak som Anonym. Kommenterar inte för att inte såra dig, eller få dig att må sämre. För gör det inte till din grej. Jag förstår om du mår dåligt, och jag är själv patient inom psykvården, men jag tycker att du ska försöka fousera på friskare saker än att (som ovan) posera med ärrade armar osv. Vill du bli frisk, så sök dig till friska saker. Eller iaf sundare saker än att blogga om hur dåligt du mår och att du ringer dina vänner och säger hejdå. Förstå att det finns folk runt dig som bryr sig, och att du värd bättre än att fokusera på ditt dåliga mående och göra det till din grej. Take Care.