tisdag, oktober 20

Avdelning 85..

Jag är sen den 5/10 - 2009 inlagd på avdelning 85 i malmö, en allmän psykiatrisk avdelning eller nått...Jag har LPT (http://www.notisum.se/rnp/SLS/LAG/19911128.HTM) Det typ....suger...har tråååkigt!!!

6 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

Kämpa för att komma bort från avdelningen? Möta vardagen. Svårt, men det måste göras förr eller senare.

Anonym sa...

Håller med föregående talare.
Carpe diem. Gör ditt bästa. Låt inte psyk och ditt mående definiera dig. Var inte din sjukdom. Kämpa hårt den här tiden och få det överstökat, ta vara på hjälpen du får och lyssna på det som sägs. Du måste vilja bli frisk för att kunna bli friskare. Du har bara ett liv, slösa inte det på LPT och psyk, det finns roligare saker du kan göra. Slösa inte din energi på att hata och avfärda saker och ting.

De personer, saker och händelser som man stör sig på är ofta en reaktion på någonting som man inte gillar hos en själv. Man får det man behöver. Jobbig psykmänniska som du stör dig på? Analysera varför du stör dig på denna och använd det för att utveckla dig själv.

Lollo sa...

HAHAHA, du verkar ju för fan överlycklig o stolt över att vara inlagd o ha LPT. Men vet du vad du är?? Du är en jävla brud som kräver uppmärksamhet. o tycker om när andra tycker synd om dig. Du tar upp en plats på psyket, en plats någon som mår dåligt på RIKTIGT väntar på.

Unknown sa...

Lollo : Jag är verkligen inte överlycklig över att jag har LPT!! Och uppmärksamhet? Nej du lilla gumman tänk om, hade jag inte haft LPT så hade jag nog varit död nu, så LPT behövs! Och jag vill inte att andra ska tycka synd om mig! Du kan bara hålla din smutsiga käft stängd eller så skicka ditt nr så kan överläkaren här på AVD ringa dig och berätta varför jag är inlagd med LPT!! Fucking tönt ta reda på fakta innan du öppnar din smutsiga käft igen!!!

Angelica sa...

Lollo: Word! Och Bella; "lätt" att få reda på fakta när du basicly bara skriver: "Jag är inlagd på psyk med LPT", "Jag blir hög på en Stilnoct", skriver att du hatar dina ärr, men fotar med webcam så att de verkligen syns. Skriver saker kort och på en subjektivt sätt, t.ex: "Jag är så glad! :D" , "Jag hatar min pappa", osv, fast utan direkt anledning, vad som har hänt, eller öht någonting OBJEKTIVT aka FAKTA.

Och varför bemöter du inte kommentarer som de ovanför Lollos? Försöka bemöta, eller ens tänka att det finns någonting annat än psyk och att inte alla vill dig illa, utan bara försöker vara objektiva?

Sara sa...

Låter du bli att svara för att du vet att det stämmer? Tex. på det som Anonym eller Angelica skrev. Eller svarar du bara på sånt som du vet hur du ska kunna avfärda och stämpla som "tjat"/"bitchigt"/"idioti"?