söndag, oktober 25

Min mask faller snart..

Här på psyket så går jag med en glad mask, en Bella som mår bra, en Bella som inte vill skada sig, en Bella som inte vill ta sitt liv. Men Jag mår fan inte bra, vill skada mig och ta mitt liv! Jag känner att snart brister min glada mask! Idag har jag varit nära på att köpa rakblad bara för att min ångest är så stark! Jag orkar fan inte mera! Masken håller inte! Den faller av, jag känner det! Jag kan inte alltid visa min starka sida, jag vill bara dö!



Läkare A : Om du läser detta, så vill jag bara att du ska veta att jag verkligen vill ha hjälp! Vill inte ha denna ångesten! ECT? Funkar det för mig? Du säger när du pratar med mig att jag verkar må mycket bättre, men det gör jag inte! Men jag är van att dölja hur jag mår...Hjälp mig snälla!

4 Något på hjärtat?:

Angie sa...

You have to tell someone how you feel. Så de vet vad det är de ska hjälpa dig med. För innerst inne vill du må bra va? Jag vet hur jävla jobbigt o tungt det här. Men tillsammans ska vi kämpa, vi ska klara det här.!! Kramar från din msn kompis Angie

Angelica sa...

Folk kan inte läsa dina tankar. Om du är inlagd med LPT måste ju folk fatta att du mår dåligt, eftersom det inte bara är direkt små händelser som får en att bli inlagd med LPT, så att säga. Du måste ju säga det åt dem, inte förvänta sig att de ska läsa din blogg! Rent utsagt: Sluta blogga om ditt dåliga mående, PRATA med någon istället, why förvänta sig att folk ska peppa dig via internet? "Du är stark, kämpa på osv." Hjälper det öht? Eller vill du bara ha medlidande? För är det inte uppmärksamhet du vill ha? Skit i att blogga då, och t.ex gå till din kontaktperson och prata om hur du mår på riktigt och inte bara med din "mask". De vet att du mår dåligt, hey suprise för dem: du.är.inlagd.med.LPT. Öppna käften för att komma därifrån. Vill du må bättre?

Sara sa...

Bella? Du har fått kommentarer......

Är det inte hjälp du vill få? Svara då.

Unknown sa...

Har inte ens märkt att jag har fått kommentarer, för min mail är fuckad och den säger till när jag får kommentarer...Och Jo jag vil komma härifrån, men i nuläget så anses jag vara för självmordsbenägen för att få komma härifrån, jag kämpar varje dag mot ångesten och att kunna äta normalt...