onsdag, november 11

Mitt liv..

Jag vet inte vad jag ska göra mera. Jag mår skit, och nu kommer anonyma kommentera med att jag är ego, men detta är mitt liv...angående bilden på hon tjejen i inlägget igår : Det är min bästa vän som ligger på barnmedicin och är sjuk, och jag måste förbreda mig på att hon kommer dö...Det gör riktigt ont att veta att ens bästa vän kommer dö..Ni kan inte ens föreställa er hur det känns. Sen idag är det ett år sen min farfar dog. Vilket också gör ont....Sen angående överdosen, Jo man kan dö av 17 zyprexa. Jag var nära på att dö iaf..och ni kommer nu säga att man inte kan dö på de. Men jag tror nog läkarna här i malmö vet mera än ni, iaf när jag blir magpumpad och allt...Jag orkar inte mera, alla säger att jag måste kämpa, men jag ser inget att kämpa för mera..Jag skär mig fast jag är inlagd, och JA jag försöker be om hjälp! Jag gör verkligen det! Tro inget annat! Men jag har ingen framtid vad jag ser det som..Det med min bästa vän var det som fick mig att krascha...jag kommer inte orka utan henne, hon är den enda som vet hur jag verkligen mår..

2 Något på hjärtat?:

Jenny sa...

Jag har kommenterat under andra inlägg också, men det här kändes angeläget att kommentera. Jag är ledsen för det som har hänt din vän, verkligen! Fy fan, kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste kännas. Nu vet jag/vi som läser mer om bakgrunden, och nu makes bilden sense också. Hoppas att hon återhämtar sig. Svininfluense-epedemin är skrämmande. Jag hoppas för din ,och din väns, skull att hon kommer bli frisk.

Jenny sa...

Hrm. Jag uppfattade det som i det du hade skrivit som att hon var sjuk i svininfluensa, men så kanske du inte menade, utan att du inte får komma dit pga högre skydd? Kom jag på när jag läste min egen kommentar.