onsdag, december 9

Frågestund!

Då ni ofta ställer samma frågor flera gånger så tänkte jag nu ha en frågestund där jag svarar på alla era frågor! Så kom igen nu och VÅGA FRÅGA mig om allt ni funderat på men inte vågat frågat tidigare! Jag svarar på det mesta. Ni har på er till helgen att ställa era frågor och jag kommer svara på frågorna i ett inlägg någon gång under helgen eller då jag själv känner för det.

Puss!

10 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

Varför ljuger du om hur många diagnoser du har, känns det bättre för dig att "spela" sjuk?

Har följt dig ett tag och är fascinerad över att du säger dig ha ÄS, när det definitivt INTE syns, sedan har du då självvskadebeteende, Adhd, Aspergers och ja...har du inget mer ljug att komma med?

Anonym sa...

På vilket sätt märker du i vardagen att du har en autismspektrumdiagnos?

Har du svårt att leva dig in i andra människors känslor? hört att man kan ha det om man har typ aspergers.

hur klarade du dej genom skolgången? har du tagit studenten?

har du träffat dina bio föräldrar som "vuxen"? eller varit i polen? om inte, vill du det?

Är du bi?

har du en hudsjukdom?

Anonym sa...

Är du lesbisk?
vad har du för diagnos/diagnoser?
varför gör du inget som du tycker är kul, typ reser lite elr gör annat skoj som ngn sport? Jag menar, du klagar mycket på allt men gör inte så mkt åt det.

Jenny sa...

Övre Anonym: Man kan ha ÄS fast att det inte syns.

Några frågor:
Varför verkar det som om du "avverkar" en lista över saker man "ska" ha gjort inom psykvården som "svår patient"? För att du ska kunna säga det? Eller för att det råkar falla sig så?

Jag vet att kvinnor/tjejer med AS inte har lika mycket specialintressen som män med as, men har du något specialintresse? (Eller det kanske är så att vara en psykpatient ÄR ditt specialintresse?)

Angående tidigare inlägg: Varför lägger du upp bilder på dig själv med dropp i armen/ute med droppet osv? Är du nöjd? Är det för att dokumentera att du faktiskt lyckats ta en överdos?

Slutligen:
Vad vill du uppnå med ditt bloggande? Egentligen?

Anonym sa...

Om du nu har alla dessa problem du anser dig ha, varför blir du då ihop med en tjej som är nästan likadan?? Kommer ni inte trigga varandra att hålla på med ännu mera skit? Skulle d inte vara bättre att träffa en kompis/flickvän som inte har pyskiska problem, så att du får se att det finns en annan värld?
En annan fråga; har du inte gjort ditt liv o det du varit med om, till en ursäkt för att kunna bete dig som du gör.
Svara gärna, jag undrar verkligen!
En fråga till, visar du dina ärr offentligt? Genom t-shirt o så men ar jag. Eller skäms du för dem?

Anonym sa...

Självklart hon visar ärren. Hon skrytet om dem med.

Lina sa...

Jag visar mina ärr. Jag skryter inte med dom för det. Men bara för att jag mått dåligt och skurit mig ska jag behöva gömma mig i långärmat då?

Anonym sa...

Lina, det var ingen fråga till dig utan till Bella

Anonym sa...

Ja, med tanke på tidigare inlägg och foton som "råkar" visa ärren. "man ska inte skämmas för sin sjukdom", osv, you know.

Elin sa...

Varför svarar du inte på kommentarer, både positiva-och negativa?
Tänkte passa på att fråga det nu när du har frågestund, då kanske man i alla fall får ett svar?