tisdag, december 8

Min dag so far...

Sitter här med flickan bredvid mig :)<3 är alltid glad när hon är nära mig :) Jag vet inte hur jag ska klara mig när jag flyttar....Har nu fått reda på att jag flyttar till min lägenhet på måndag den 14 december :)...På ett sätt vill jag flytta, bort från alla idioter och starta om på nytt, men på ett annt sätt vill jag inte flytta, bort från min flickvän och alla vänner och mamma som jag har här i malmö :(..
Menmen det finns inget att göra åt det...=( Igår kväll så bara bröt jag ihop totalt, jag grät Anna kramade mig, höll mig i handen och tröstade mig. Jag grät över att Anna skrivs ut idag :'( Och allt annat som har hänt den senaste tiden...Måste sluta skriva nu...älskar dig Jennika <3

5 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

men skulle inte du få lss lägenhet? Hur kommer det sej att du inte kan få det i malmö, det låter ju asdumt? Malmö e ju så stort :-O

Anette sa...

"För er som undrar: Nej, vi är nt tsm, vi skojade :P"

"Sitter här med flickan bredvid mig :)<3 /.../ älskar dig Jennika <3"

Lite motsägelsefullt... Don't you think?

Unknown sa...

Anonym : Just för att alla LSS lägenhet är upptagna, men dom ska bygga flera och där står jag först i kö ^^

Anette : Jennika och jag blev tillsammans den 3 december på kvällen så dagen innan när skötaren sa de så var vi inte tillsammans, men sen blev vi :) dagen efter ^^

Anonym sa...

Egentligen är det ett positivt inlägg du skrivit men jag ogillar dig så jävla mycket att jag blir arg oavsett vad du skriver.

Unknown sa...

Men det är väl ett LSS boende det också? Är det nystartat hösten 2009? För jag läste om ett sådant boende på en sida.