måndag, december 28

Sömnlös...

Jag kan inte sova! Sjukt jobbigt! Hela min lägenhet är nersläckt, det enda ljuset kommer från min säng lampa och en elljusstake i mitt köks fönster. Har datorn i hallen. Sitter nu och lyssnar på musik genom spotify <3. Har nyss bytat lakan i min säng och dammsugat hela sov rummet :). Funderar på om jag ska fixa upp saker i min bokhylla som min far hjälpte mig att få ihop igår...=P.

Hur är det med mig då?
Just nu är jag nere i en depp peridod där jag helst vill vara i fred med mina rakblad. Jag skär mig flera gånger om dagen :/. Inte bra jag vet.
Jag kommer nog inte uppdatera så mkt nu under denna perioden..
Ville bara att ni skulle veta att jag lever!

2 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

Eftersom du bor på ett speciellt boende, kan inte de hjälpa dig med problematiken kring skärandet?
Försöker du ens låta bli?

Anonym sa...

Here we go again!