måndag, januari 11

Sond??

Personalen här snackar om sjukhus och sond, för att jag inte äter... H E L V E T E!!! Jag vill inte! Jag orkar inte!!!

Jag ska ju bli smal, smalare, smalast

3 Något på hjärtat?:

Unknown sa...

Det är ju ditt val, antingen väljer du att äta nåt, eller så får du väl vara på psyk igen och få sond uppkörd i näsan, du vet det är gött mkt kalorier i sondmat, så du tjänar på att äta lite, bara ett tips... om du nu vill bli så smal vill säga... du är smal bella.. å de har du alltid vart...

Anonym sa...

Jag hoppas faktiskt att du får sond, detta säger jag utan att mena att låta elak. Om du får det då lär deu ALDRIG svälta dig så mycket igen att de hotar med det. Jag hade min jävla sond i nästan 2 år och det var ett helvete. Kan du äta så ät, du har ju gjort det förut!

Lina sa...

Då tycker jag att du bör äta. Tror inte det är så roligt med sond. Men det kanske du vill ha?