söndag, april 25

miiiip

Jag har inte skrivit på lääänge nu, men de har hänt så mkt att jag inte har haft tid..Min syster har åkt in på akuten igen :'(, jag e mest i malmö. På tisdag så ska jag till malmö igen, bo hos baby i några dagar. Här e jag bara ensam, har bara ångest å tankar på att skada mig eller ta mitt liv...Vilket jag inte har i malmö!!! Nu sitter jag vid datorn, helt mkt ångest å sånt, så jag messade baby å fråga om jag kunde komma till henne på tisdag å bo hos henne några dagar, å de gick! Så nu måste jag tänka ut va jag ska med mig dit! Mitt täcke iaf! Å kläder!! Mer vet jag inte...


Jag behöver en kram .____.

2 Något på hjärtat?:

L sa...

Hej!
Har läst igenom din blogg nu och känner igen mig en hel del.
Jag har också adhd, asperger, ätstörningar och självskadebeteende.
Det är en hård kamp..
Många kramar

Unknown sa...

Visst är det ett helvete?