lördag, april 3

syster kommer dö..

Min storasyster Anna e 35år å har i 21år lidit av anorexi. Nu har hon åxå fått diagnosen Gastropares. Å nu har jag fått reda på att hon e inlagd igen på sjukhus! Fick åka in med ambulans igår! Förra året stannade hennes hjärta 3gånger...Alltså fan! Min syster betyder allt för mig! Hon e mitt allt! Jag orkar inte att hon ska dö, villket hon kommer göra snart, hennes kropp pallar inte mera...HELVETE!!!!

1 Något på hjärtat?:

Lovelife sa...

Hittade din blogg & har förstått att du inte mår så väl alltid. Vill bara säga att livet är tungt ibland men de finns alltid en ljusning. Försök se din syster som en varning. Är de så du vill att de ska bli för dig? Ärligt så tror inte jag att någon med psykisk ohälsa vill dö, man vill bli förstådd i den smärta man lever i och försöka finna en lösning på att själen inte ska göra så ont..eller fel? Hoppas du får vettig hjälp för du är värd den. Sköt om dig