söndag, maj 16

Bilder på (feta) mig...




Jag önska att jag vägde under 40kg...NU!!!
Jag vet jag e fet!

9 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

Varför har du skaffat en till blogg?

Unknown sa...

För min andra blogg kommer bara handla om min kamp mot anorexi...

Anonym sa...

Pah. Lägg ner. Attentionwhore.

Anonym sa...

Knappast du har anorexi

Unknown sa...

vad är adressen till din andra blogg?

Anonym sa...

http://myanamonster.bloggplatsen.se/

Anonym sa...

Synd att du inte mår bra, men försök få lite positiv uppmärksamhet istället för bara negativ

Anotherana sa...

Kan alla som kommenterar negativt bara sluta eller? Vad är det för mening med att kommentera "attention whore" och säga att hon inte har anorexi? Vet ni nånting om det eller? Gör en blogg om era egna värdelösa liv så har ni nåt att kommentera på.

Anonym sa...

Att man har anorexi betyder inte att man är så sjuk att man måste sitta i rullstol och väga 25 kg, eller någonting. Dock tycker jag du (Bella) ska uppmärksamma bra sidor och inte försöka få negativ uppmärksamhet som du borde förstå att ett inlägg av den här stilen medför.