tisdag, juni 29

Lista ^^

(Längesen man skrev ju O.o)

Någon som;
förstår dig: Syster tror jag
du saknar: Syster
du längtar efter: En massa.
du hatar: En hel del.
Vem;
kramade dig senast: Karin
pussade dig senast: Hon <3
ringde dig senast: Sabina <3
ringde du senast: röstbrevlåda
var hemma hos dig senast: Vet inte
var du hemma hos senast: Cissi

Har du;
några kärleksproblem: Nej :)
ätit något idag: en glass
pratat med någon idag: Jo
gråtit idag: Nä
skrattat idag: ja

Jag;
är singel: Nope
är rädd för att bli övergiven: Ja
svär ofta: ja
sjunger i duschen: Nej
är en morgonperson: Fan heller
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: Nej

är kär i kärleken: tror jag inte
skrattar åt mina egna skämt: Hahah jaa
vill ha barn: jaaaa <3
skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Ja

Har du;
glasögon/linser: glasögon
piercingar: Ja
syskon: Japp
pojk/flickvän: flickvän
jobb: Nej
för många vänner: Öööh nej
rymt hemmifrån: Ja
färgat håret: Oja
bra sjävlförtroende: Nej
sagt "jag älskar dig" till någon: Japp och menat det
gjort något olagligt: Ja
somnat i skolan: Japp
ett ben: Nope, inga alls-
tappat bort mig i min hemstad: Ja ^^
sett en fallande stjärna och önska mig något:Ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: mm
smugit ut utan lov: Ja
ljugit om var du är för dina föräldrar: Ja

varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: Ja
somnat gråtande: Ja

Brukar du ha ångest: Ja
drömma mardrömmar: Nej, men livliga drömmar ^^
klä dig i svart: Jaa
hata folk: Ja
lita på folk: Nej

Senaste person
som du bråkade med: Hanna, tror jag
fick dig att gråta: Eniro >_<
du delade en dricka med: vet inte
som du slog på: Dunno
skrek på dig: ingen har skrikit på mig på länge ^^
du fick sms från: Sabina <3

0 Något på hjärtat?: