torsdag, juli 22

Jävla skit skol personal!!!!

Mitt eget beslut : Ingen skola för mig mera...

Tack så jävla mkt jävla rektor, lärare å kuratorn!!! Skit i vad jag har att säga bara för jag enligt er är sjuk :S....Tack för att jag inte kommer få ngn framtid!!!!! :'(

2 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

De kanske är rädda för att du skkadar dig el. inte äter i skola och behöver personal. De kanske gör de av omtanke, har du tänkt på det? Visst känns det kränkande men de gör sitt bästa för att hjälpa dig och hittade kanske ingen annan lösning. Du är ju ganska självdestruktiv enligt dig själv här påbloggen... Skolan är ju inte körd ändå, du kan plugga på distans, komvux el folkhögskola.

Unknown sa...

Jag har aldrig skadat mig i skolan, och dom vet att jag inte gillar skolmaten så jag fattar inte varför de skulle va ngt problem?...Och nej inte komvux eller ngt sånt, jag ville ta studenten..