torsdag, augusti 19

...







4 Något på hjärtat?:

Maria Yeah Yeah sa...

Fota gärna fler bilder på lägenheten. ^^

Och mindre på obvious scarshowoffbilder.

Unknown sa...

Maria : Om du menar min arm så va de inte meningen att mina sår skulle synas, men ja nu kom dom med. Jag försöker dölja nya för allmänheten..

Sanna sa...

Lol, men ofta att ärren inte var menade att synas.
Hade du varit allvarlig så hade du fotat, sett att ärren kom med och valt bort den bilden eller blurrat armen.

Varför kan folk som bloggar aldrig vara helt ärliga, ens mot sig själva. Säg då hellre att du skiter i om ärren syns eller att du vill att folk ska se det.

Unknown sa...

Sanna : Säg en till bild med min webbcamera där mina ärr syns som jag har på internet? Och jag försöker verkligen dölja ärren, men orkar inte vrida armen havt ur led bara för att dölja...