fredag, augusti 13

Ny dataor :P







Idag fick jag en ny dator ^^ Skit snygg å bra :D






2 Något på hjärtat?:

Åsa sa...

Hej! Längesedan i pratades vid. Känner mig så idiotsikt dum som inte valde själv om jag ville vara din vän, utan lyssnade på någon annan, som jag knappt har kontakt med idag. BTW jag gillar desigen på din blogg väldigt mycket. Den är verkligen ascool.

Och jag hoppas, det är okej att jag läser den, jag har egna bloggar, någar med lösen och en utan lösen. Du får gärna kika in och läsa dem hojta till i så fall?

Du är en kämpe, och jag har tänkt på dig en del sedan vi avslutade vår kontakt. PEACE / Åsa Appelgren

Unknown sa...

Åsa : Hej! Vad kul att du hörde av dig! Självklart får du läsa min blogg :). Hur är det med dig nu för tiden?? Tack för du gillar min design :). En kompis har gjort den :P. Vad är din öppna blogg? Kram!!