onsdag, september 1

Blir så jävla arg!!!

Var och hämtade ut seroquel idag på apoteket...Det va as dyrt!!! Över 1000kr för 100 tabletter!! Hade fan kunnat köpa 10g hasch eller 5g tjack för lika mkt pengar..Men men...


Karin är utskriven från psyket och tillbaka hos oss igen, och vi hade planerat att se på fångarna på fortet hos mig ikväll. Men, nej det fick vi inte för personalen! Vafan? Vi får inte vara ensamma i min lägenhet! Personalen sa när vi prata med dom (P är personal, B är jag, K är Karin)


P : Men nu är detta ju Karins första kväll här..

J : Men vadådå? Hon och jag hade sett fram emot detta!

P : Men vi är här för att hjälpa Karin..

K : Men ni hjälper inte, ni får ju mig att må sämre när ni säger såhär!

J : Ja precis! Ni hjälper inte! Ni ska bara hjälpa oss att se till så vi sköter vår lägenhet, inte vara vakter! Ni är ju inte vår mamma och pappa plus vi är mydiga!

P : Men Karin du sa innan att du va trött.

K : Vad spelar det för roll?

J : Karin känner ju själv om hon orkar, ni kan ju inte bara bestämma att karin är för trött. Ni är inte Karin. Och jag tvingar ju inte henne att vara hos mig, hon får gå när hon vill ju! Ni skulle sett oss innan när vi pratade innan idag, hur glad Karin va osv. Nu när du säger som du gör så mår hon ju dåligt pga det! Vi hade tänkt äta chips osv!

P : Men det kan ni göra med oss andra ju!

J : Nej, hur kul är det? Vi är 2 tjejer resten är killar som bor här, vi tjejer har saker att prata om!

P : Ja, men nu är det så! Karin jag vill prata med dig sen..


Sen försökte hon få det till att Karin har snackat skit om mig osv, men det tror jag inte ett skit på! ÅÅÅÅh, jag blir så jävla arg på dom! Karin är nu jätte ledsen och jag är rädd att hon skadar sig nu. Personalen får henne att må dåligt. Innan idag nör vi pratade om att vi skulle va hos mig ikväll så va vi jätte positiva. Nu sitter vi i varsin lägenhet och mår dåligt, Karin är ledsen och jag arg..Vi mår bra tillsammans! Vi vill umgås!!!! Personalen ska fan inte vakta oss! Detta är inte psyket! Vi har våra egna lägenheter fan! Fast nu känns det fan som psyket, fast man kan gå ut..


Kan det inte bli januari nu, så jag kan flytta till Oxie???

0 Något på hjärtat?: