söndag, september 12

Natt drömmar.,

Inatt drömde jag konstigt.. Jag drömde att jag va inlagd på psyket, på avd 85 som jag hade LPT på förra året...iaf helt plötsligt så har jag gjort ngt så jag vaknar på en annan avd, jag undrar var jag är. Jag är förvirrad och har bara lite minnen att jag åkte iväg från 85an i en säng och försöker resa mig ur sängen med läkaren på 85an trycker ner mig igen..Jag frågar läkaren var jag är och vad som har hänt, jag trodde jag va på psyk akuten..Hon säger då att jag är på RÄTTSPSYK!! Jag får panik och frågar varför..Då säger hon att jag hade tagit en massa stilnoct så dom inte kunde kontrollera mig på 85an..Jag va helt panik slagen, jag ville inte vara på rättspsyk! Läkaren på 85an va överläkare på RPK åxå, så jag pratade mkt med henne...Får tillslut permissioner för att röka...Börjar minnas mer om överdosen..Sen sitter jag i en bil med en kompis och tar stilnoct igen...Sen blir allt svart....Då vaknade jag..

Nu när jag är vaken så tänker jag mkt på drömmen, den va så verklig! Som om det verkligen hände mig! Varför drömde jag det? Tankarna snurrar i huvudet...

Drömmen gjorde så jag mår dåligt idag...Ångest och saknad..Jag saknar avd! Överläkaren oxh personalen där! Men inte att ha LPT!!

0 Något på hjärtat?: