onsdag, december 8

Lite kaos med mig,.. =(



De har hänt lite saker...Har haft x-obs (vilket innebär att jag inte får ha sladdar, inte får gå ut och att personalen kollar mig varje kvart..

Anledning? Skadade mig mkt igår...


Men idag pratade jag med avd läkaren och hon la armen om mig och sa att om jag lämnar in alla saker jag har att skada mig med så tar hon bort x-obs....

Så de gjorde jag...Så nu har jag inget x-obs mera! :D

2 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

Hej Bella.

Såg att du lösenordsskyddat din andra blogg, funderar på om man kunde få inloggning till den, men det kanske du inte vill? Jag hoppas du kämpar på, livet är svårt, men det går att leva det till slut, du är ju ganska ung, du har framtiden för dig, så snälla kämpa vidare. Ta tag i ditt liv. Läs något ämne i skolan som du intresserar dig för. Fotokurs kanske du är bra på att ta foton?! Skrivarkurs! Du skriver jättebra. Gör något av ditt liv Bella. Lev det, kämpa dig igenom det svåra, prata om det som är svårt med en terapeut,eller sjukhuspersonalen, du har allt att vinna. Du är så vacker på bilderna du lagt upp på bloggen. Du är starkare än du tror. Jag finns om du vill snacka... du kan få min msn om du vill?

Unknown sa...

Åsa : maila mig på jagsomalltidklantartillmej@hotmail.com =)