fredag, november 4

Bråk med patient som försökte slå mig!!

Började idag bråka med en tant här. Vi andra patienter hade bestämt att se postkod miljonären på tv 19.30 som vanligt. Så sitter hon vid TV:n då så började vi bråka..


Jag : Alltså vi har redan bestämt att vi ska se de programmet sen idol.
Hon : Men nu har jag suttit här lugnt hela eftermiddagen så kommer du din lilla speta å baar förstör!!
Jag : Jaha, men vi har bestämt de iaf
!

Jag försökte ta fjärrkontrollen från henne, då försöker hon slå mig!!!!! :O

Jag bara skriker : Är du helt sjuk i huvudet din idiot? Vafan gör du????

Då kallar min rumskamart på personalen. Dom kommer.

Personalen : Vad är det som händer?
Jag : Vi har bestämt tv program men hon där vägrar ge mig kontrollen och försökte slå mig!!!
Pat som jag bråkade med : Du jag heter faktiskt Anna-Karin!!
Jag : Jaha, men jag skiter väl fan i vad du heter!!
Personal : Ja, men vad vill ni se på då?

4 patienter och jag säger postkod miljonären och hon tanten säger det på 1an.

Personal : Ja, men då är det marijoteten som avgör!
Tanten bara : Jaha, men då går jag och tar livet av mig nu!!!


Personalen ger mig fjärren ;)..


Jag hatar hon tanten! Försöka slå mig vafan :S

0 Något på hjärtat?: