torsdag, juli 16

<3<3



Du är utmanad, lägg ut en bild på någon som har stor betydelse i ditt liv och svara på frågorna.

Vad heter personen? Ditte
Har du gett henne/honom något smeknamn? mamma, mamsen, mami, morsan
Tre saker om personen:
1. Hon är årets komiker
2. Hon är min bästa vän.
3. Hon förstår mig precis.

Fyra likheter mellan dig och personen:
1. VI har samma dåliga humor.
2. Vi föredrar filmkväll framför fest.
3. Vi kan prata om precis allt..
4. Hon hatar sport så jag slipper glo på fotboll.

Vad hade personen valt?
1. Vi älskar varandra.
2. Vi kan prata om precis allt.
3. Vi är knäppa i huvudet.
4. Vi har dålig humor.

Sex frågor om er:
Hur många år har ni varit vänner? 18år ^^
Älskar ni varandra? klart!
Vad brukar ni göra? Allting, fika, ha myskvällar, laga mat, tramsa.
Pussat varandra? ja
Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med personen? Nej, det blir incest :P
Skulle du kunna bo med personen? Det har jag gjort i 18år så, ja ^^
Har ni bråkat rejält någon gång? Jaa
Vad är det som gör att personen är så viktig för dig? Hon får mig att vilja leva, utan henne hade jag inte klarat mig! <3

0 Något på hjärtat?: