torsdag, juli 16

Lista ^^

01|Namn: Bella
02|Smeknamn: Bea
03|Född: jadu
04|Bor: skåne
05|Flickvän/Pojkvän: nej
06|Kär: nej
07|Vänner: Jag har ett par som jag känner mig trygg med.
08|Bästa vän: Angelica
09|Underbart: Att bara göra det som faller en in.
10|Jobbigt: Att jag tar åt mig så lätt.
11|Skola: Gymnasiet ^^
12|Klass: Haha, bra fråga. Något konstigt sammansatt av siffror och bokstäver.
13|Trivs du i din klass och skola: Ja
14|Favoritämnen: venne ^^
15|Värsta ämnet: Idrott, jag har alltid hatat idrott.
16|Har du msn/icq: MSN har jag.
17|Har du webcam: hos mamma så ^^
18|Beskriv dig själv med ett ord: Kaos.
19|Musiken: nightwish
20|Favoritfilmer: venne
21|Dricker du: Coca Cola varje dag.
22|Röker du: Varje dag.
23|Snusar du: Nope.
24|Tycker du om discon: Haha, nej.
25|Brukar du dricka: Den här frågan har redan ställts.
26|Har du någon som köper ut: jadå :)
27|Favoritdricka: Coca Cola ^^
28|Är du flörtig: Jag vet faktiskt inte. Är jag?
29|Är du en player: Jag betvivlar det.
30|Sminkar du dig: När jag orkar.
31|Vad använder du för smink: mascara, kajal och sånt :P
32|Tycker folk du är snygg: Jag är ful och fet och äcklig.
34|Har du ett hatobjekt: Haha, jo.
35|Är du en gottegris: Tyvärr, ja ><.
36|Är du modig: Haha, nej, jag är ju inte det.
37|Gillar du att prata i telefon: neeej
38|Har du mobil: Klart
39|Mobilnummer: Trodde du på det själv?
40|Livshemlighet: Ska jag verkligen säga den?
41|Livsmål: Bli ekonomiskt oberoende?
42|Göra innan död: Jag vet faktiskt inte riktigt.
43|Hårfrisör: venne
44|Klädaffär: olika
45|Favoritkläder: Just nu så är det myskläder som gäller.
46|Hur ofta åker du till stan: venne.
47|Favoritstad: Jag har ingen aning ><.

0 Något på hjärtat?: