onsdag, september 2

Lista ^^

Me just Me...

har du pojkvän?
nej

hur tidigt stiger du upp?
beror på när skolan börjar

hur gör man dig glad?
jag vet inte

vem älskar du mest?
farmor <3

vilka hatar du?
men orka rabbla upp alla?

vem/vilka vet mest om dig?
Ingen människa iaf..

vad säger du om jag säger 42?
ett nr?

Ditt senaste inköp?
godis, läsk och cigg

vad har du på dig just nu?
pyamas

Vad ska du göra ikväll?
venne

Är du seriös?
Klart jag är!!

Tycker du om att sova ensam?
älskar det!!

Röjarkväll med polarna eller myskväll?
Både och

Vilken hårfärg har du?
blond

Ögonfärg?
Grön

Gilllar du att laga mat?
nej! (ig i heskunskap!)

Hur många par skor har du?
vet inte..

Vad har du på mackan?
Helst ingenting

Bästa godis?
Det som e gott

Har du någon kompis som snarkar?
Jaaa

Var har du ont?
I magen, huvudet och halsen

Vem är bäst just nu?
Inte jag iaf...

Använder du hårspray?
ibland

Hur lång är du?
163 cm

Skostorlek?
36

Är du romantisk?
Om jag vill så

Hur många kuddar har du i sängen?
En elr ingen

Hur många täcken har du i sängen?
ett

Vad har du MVG i?
inget...

Vad har du IG i?
datorkunskap

Hur många converseallstar skor äger du?
Två <3

0 Något på hjärtat?: