onsdag, september 2

Lista ^^

HUR
Svarar du i telefon; "hej det är Bella!"
Sätter du på dig strumpan; korvar ihop dem först..
Gör du när du är kär i fel person; ingen aning
Tycker du om "gulbil leken"; kul, när det är jag som slår
Mycket pengar har du i plånboken nu; vet inte
Mycket är klockan när du svarar på detta; 15.22
Många kontakter har du på msn; över 300
Fick du detta test; Snodde den av Ayla
Spenderar du en regnig dag bäst; datorn

VAD
Tänker du på just nu; minnen
Tycker du om sushi; neej
Älskar du just nu; ingen
Åt du sist; godis
Drack du sist; yoghurt
har du för färg på dina trosor just nu; blåa
Är din orginalfärg på håret; mellan blond
Behöver du just nu; pengar

VARFÖR
Heter du det du heter; därför
Valde du dom kläderna du har på dig just nu; för jag kände för det
Sitter du vid datorn just nu; För jag vill
Svarar du på detta test; inget annat att göra..
Är en apelsin orange; ja

FAVORIT
Färg: svart, röd
Mat: gillar inte mat
Band: NW
Film: ingen aning
Bok: berny pålssons böcker
Sport: ser jag ut som någon som sportar?
Årstid: höst
Veckodag: fredag
Tid på dygnet: kvällen

NUVARANDE
Humör: ingenaning
Smak: hmmm, woot?
Kläder: det jag har på mig, nej men palla sånna frågor?
Nagel-färg: naturella
Tid: 14.27
Omgivning: mitt rum
Irritationsmoment; inget
Tankar: inget

FÖRSTA
Bästisen: sandra
Internet-nick: hmm, vet inte
Husdjuret: min hund
Piercingen: Öronen
Kärleken: ......
Musiken: hmm, dunno. robert broberg typ..O.o
Bilen: hmm, leksak?
Kyssen: johan

SENASTE
Drycken: yuguhrt
Bilturen: fan, dunno
Kramen: M tror jag :)
Teve-programmet: venne
Smset: Hanna
Maten: mat..
Lektionen: minns nt

HAR-DU-NÅGONSIN
Varit kär i en kompis: jo
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: Nä
Nakenbadat: jaa
Varit med på teve: no
Kysst en främling: ja

VEM
Pratade du med senast: mamma
Saknar du nu: venne
Gick du på bio med sist: Angelica <3
Ringde du senast: venne
Ska du träffa imorgon: venne

SAKER
Gjorde du igår: levde
Du kan höra just nu: musik
Du inte kan leva utan: kramar , musik. mina vänner
vad gör du när du är uttråkad: Sitter vid datorn

MÄNNISKOR
Som du kan snacka med när det behövs: hm.....
Som du hatar: många
Som du tycker är rolig; jag själv

ANTINGEN-ELLER
Svart eller vitt: båda xD
Varmt eller kallt: varmt

0 Något på hjärtat?: