tisdag, september 8

Lista ^^

Plats: mitt rum :)
Tillstånd: trött, men samtidigt inte
I fickorna: inget
Vad händer ikväll: ingenting
Vad åt du senast: mat?
Vem ringde du senast: don’t know
Vem mailade du senast: venne
Roligast förra veckan: minns inte
Roligast denna vecka: venne
Favoritläsk: coca cola
Favoritmynt: 10:or xD
Favorithund: Min gamla hund R.I.P <3
Favoritjuice: multivitamin, nektar
Bästa grannen: Ulla :D
Sämsta grannen: Han mittemot.
Bästa Robinson-karaktär genom tiderna: O.o
Bästa frisyren: olika
Hur mår du nu: trött, sugen på något men jag vet inte vad
Vad vill du ha för hårfärg just nu: rött eller svart
Vad tycker du om att äta: nudlar
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: nej
Idrottar du: HAHA nej
Tycker du om att ligga på stranden och sola: ibland
Är du med i nåt crew: nej?
Vad har du på dig idag: kläder?
Har du växt något det här året: antagligen?
Har du gått upp/ner i vikt det här året: blivit mera fetto
Vilket år har varit ditt bästa: inget
Vad ser du fram emot: göteborg!
Vad har du ångest inför just nu: inget^^
Hur långt hår har du: kort
Är du nöjd med det: nej
Går du i skolan så mycket som du ska: nej
Vilket är ditt sämsta ämne: sammhälle
Har du en bra klass: jadå
Vad ligger på ditt databord just nu: massa saker
Varför blev du arg senast du var det: vet inte xD
Hur ofta städar du: när jag tkr det behövs
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas: för länge
Byter du underkläder varje dag: om jag kommer ihåg
Var är du nu: hemma?
Hur ser stolen som du sitter på ut: datorstol :P
Hur luktar du nu: vet inte
Vad ska du göra i helgen: venne
Vilket tvprogram såg du på senast: ngt på 5an
Får du/din familj hög telefonräkning: hahahah ja xD
När dansade du senast: minns inte, i Turkiet kanske
Senast köpta pryl: läsk..
Kär just nu: nej
Sex just nu: nej
Keps eller mössa: mössa
Pannkakor eller plättar: inget?
Vad ska du göra nu: donno




--------------------------------------------------------------------------------



SKA INTE BLI SKOJ: öhm .. jag vet inte?
SÖTAST I VÄRLDEN: venne
SPARAR TILL: jag är dålig på sånt, cigg?
VÄNTAR PÅ: inget
PÅLÄGG SOM GÄLLER: inget
ÖNSKAR JAG VAR BÄTTRE PÅ: att klara skolan ><
DAGENS DRYCK: cola ^^
DAGAR KVAR TILL LÖN: får inte lön
VILL INTE: ha dåligt med pengar ><
SENASTE BOKEN DU LÄSTE: ngn om adhd
SENASTE REPLIKEN DU YTTRADE, OCH TILL VEM: vet inte.
SENASTE PERSONEN DU TRÄFFADE: mamma
SENASTE PERSONEN DU PRATADE I TELEFON MED: mamma
SENASTE PERSONEN DU FICK E-MAIL AV: typ .. reklam?
SENASTE PERSONEN DU FICK BREV AV: längsen
SENASTE GÅNGEN DU VAR UTOMHUS: idag
SENASTE GÅNGEN HELA DIN FAMILJ ÅT MIDDAG TILLSAMMANS: längesen
SENASTE SAKEN DU KÖPTE: läs andra listan
SENASTE GÅNGEN DU GJORDE EN SÅN HÄR JÄVLA ENKÄT (FÖRUTOM DENNA): nyss
VAD HAR DU GJORT IDAG? mått dåligt..
VAR DET KUL? nej, men jag är van vid att må dåligt ><
ORD DU MISSBRUKAR: hora, fan, kuken i din mammas håriga och massa mer ;D
BRUKAR DU SVÄRA MYCKET DÅ? för mycket
HAR DU POJKVÄN/FLICKVÄN? nej
ÄR DU KÄR? nej
HUR TIDIGT STIGER DU UPP? beror på
ÄR DET BRA ELLER DÅLIGT? dåligt (skolan börjar snart och då är jag ju död på morgonen >.<)
GILLAR DU ATT SLÅSS ELLER? nej
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? öhm .. vet inte?
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PER NATT? 0-6
VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN? ingen
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG? tisdag
FAVORITFÄRG: svart, blodröd, neonrosa
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR? mina biologiska
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK NU? ngn hip hop låt :}
GILLAR DU SERIEHJÄLTAR? nemi
HAR DU NÅGOT TV-SPEL? nej
TYCKER DU OM DINA GRANNAR? jadå ^^

0 Något på hjärtat?: