tisdag, september 8

Mår så dåligt!

Jag mår så dåligt hela jävla tiden! Idag gick jag hem från skolan efter att jag hade pratat med skolläkaren..Åkte till pappa :S Jag såg tabletterna och ville ta, men gjorde aldrig det..Jag såg blod fläckarna från då jag försökte ta mitt liv..Gick in på mitt rum och satte på min datorn, men satte på pappas dator ändå...

Alltså fan, jag mår inte bra! Idag när jag såg blodet och tabletterna så kom allt tillbaka över mig, ville göra om det. Vad ska jag göra? Nu har rektorn anmält mig till soc också för jag försökte hoppa från ett fönster för några veckor sen..Alltså fan! Jag orkar inte mera! C är på kurs så henne kan jag inte prata med förens på fredag...faaan!!! Jag avbokar alla möten jag har, jag orkar inte!


Jag vill inte mera nu..

1 Något på hjärtat?:

Caroline sa...

Naw tack det är lugnt gumman:) också jätteglad!!!<3<3