måndag, september 28

Save My Best Friend!

Alltså, nu är klockan 6 på morgonen och jag har inte sovit ett skit inatt! Nu den senaste timmen har jag bara tänkt på Emelie..."Sover hon, eller ligger hon vaken i smärtor?" Jag gråter, skriker in i kudden att jag vill att hon ska må bra! Idag är det jag som åker till sjukhuset och pratar med hennes läkare för såhär kan hon fan inte må! Jag är så rädd att hon tar sitt liv! (Ja, hon är även deprinmerad..) Jag älskar henne högt!!! Hon är min bästa vän och bara jag tänker på hur sjukhuset behandlar henne så gråter jag fan!

2 Något på hjärtat?:

Ludmilla sa...

Hej!
Det är svårt att veta vad som har hänt, men anmälan gör man till HSAN (www.hsan.se)
Det tar dock många månader för dem att utreda.

Ludmilla

CrazyGirl sa...

Åkte du till sjukhuset idag? Hur gick det? kraaaam