måndag, oktober 5

alltså faaan!!

oc om en timme, har knappt sovit inatt...anledning? Min bästa vän kommer att dö, och jag har bara gråtit...Ångesten är så hög och jag vill bara skrika ut..Jag orkar inte mera! Det med min bästa vän tog droppen! Jag bara gråter hela tiden känns det som! Har sån konstig känsla i magen hela tiden. Jag vill inte leva detta helvetes livet mera! Jag orkar inte! Ser ni inte att mina ögon säger att jag inte orkar mera??? Är ni blinda? Jag har bara en tanke i huvudet just nu och det är om min bästa vän. Jag kan inte tänka på nått annat! Hon är mitt liv! Mitt allt! Hon ligger på sjukhus och mår skit och kommer dö! Faaaan!!!


JAG VILL INTE!!!JAG ORKAR INTE! JAG VILL INTE! FUCK ALLT! MIN ÅNGEST ÄR FÖR STOR!!! JÄVLA SKIT! ORKAR INTE MED SOC ELLER NÅTT! JÄVLA SKOLA! JÄVLA HELVETE!!!ALLTSÅ FAAAAAAAN!!! JAG VILL INTE! JAG STÅR HELT HJÄLPLÖS VID SIDAN OM MIN BÄSTA VÄN OCH SER HENNE LIDA MEN KAN INGET GÖRA! JAG MÅR SKIT! JAG ORKAR INTE ATT HON DÖR! HON ÄR DEN ENDA SOM FAKTISKT FÖRSTÅR MIG! VET HUR JAG MÅR! FAAAN! JAG VILL INTE LEVA OM HON DÖR! MITT ALLT! JAG ÄR SÅ SKÖR REDAN!


Får jag avsäga mig livet nu?

3 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

vad är det som har hänt med henne??

Dottern sa...

Ush vad fruktansvärt hemskt. Det är så svårt att förlora någon man älskar så...jag vet. Men du får inte ge upp. Du får inte!! Det kommer vända. Det kommer bli bättre..jag vet.

Massa stärkande kramar till dig i denna stund.

Anna

Anonym sa...

Nå? Dog hon?