tisdag, december 1

Avdelning 85..Var med Jennika :)


Idag var jag med Jennika, hon hälsade på mig :)


Hahahahahaha en skötare trodde Jennika var patient!

skötare: "Det var därför jag hälsade på dig"
Jennika: "Nej det är min tjej vi har ett förhållande men försöker hålla det diskret."
Skötare: "ni verkar inte så diskrekta med det för ni berättar det för mig."
Jennika: "Men det är för att vi litar på dig."
*Jag håller på att dö av skratt"*


För er som undrar: Nej, vi är nt tsm, vi skojade :P

6 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

Fan vad du är pinsam, du verkar stolt över att vara inlagd på psyk.

Anonym sa...

Pinsamt... Ta tag i ditt liv och sluta klaga...

Anonym sa...

Ge plats åt ngn annan som är sjuk på riktigt istället.

Muffin sa...

Hon har lpt. Så oavsett om hon vill eller inte så kan hon inte ge platsen till någon annan. Ni tycker hon skriker efter uppmärksamhet. Tror inte ett ögonblick på det. Det är väl bara bra om bella får hjälp, så hon så småningom kan känna att hon klarar sig i samhället som alla andra.

Anonym sa...

Vadå stolta över att vara inlagda?

Anonym sa...

helt allvarligt era idioter som håller på att säga att hon e stolt att vara inlagd det kan jag säga att det e hon inte. ni som kanske inte känner henne borde bara hålla käften för hon kämpar på som fan.