tisdag, december 1

bytar blogg...

Jag byter snart tillbaka till min gamla blogg som jag kan lösenordsskydda och se IPnr på! Pallar inte med alla anonyma! detta är mitt liv, vill ni inte acceptera de så stick!

8 Något på hjärtat?:

Anonym sa...

Varför byta blogg? Är det för att det som skrivs på kommentarer är sant? Shit väx upp för fan.....

Jenny sa...

Jag har aldrig skrivit under "anonym" utan som "Jenny" (mitt irlnamn, woho), och jag tycker du är dålig på att bemöta folks åsikter, eller ens positiva kommentarer. Du reagerar inte alls! Fine, byt blogg. Du verkar ju ändå bara vilja bli stryken medhårs. Väx upp.

Anette sa...

Jag vet en blogg du kan byta till.... http://failblog.org/

Elin sa...

Bella, skit i folk som inte ens vågar stå för sina åsikter(de anonyma)
En del människor verkar finna nöje i att trakasera andra. Tycker att de människorna kan ta och "skaffa sig ett liv" istället för att skicka idiotkommentarer till dig!
Skev en kommentar för ett tag sen, där jag ifrågasatte "en anonym" men den peronen vågade väl inte konfrontera min kommentar. Läs den gärna igen Bella, det finns människor som stöttar dig och INTE håller på med "pajkastning"
STÅ PÅ DIG
Kram
Ps: vill gärna fortsätta läsa om du byter blogg!

Elin sa...

Kommentaren jag jag skrev om ovan, skrevs 18 nov.
Kan hålla med om att du é lite dålig på att svara på positiva kommentarer!

Anonym sa...

Jag tycker du ska fortsätta med bloggen. Den är intressant o bra för andra med samma problem att veta att man inte e ensam. Du kan ju göra så att man bara kan kommentera om man är inloggad
/Alexia

Jenny sa...

Svara?

Anonym sa...

Bella svarar ALDRIG, hon är för feg och dessutom har hon ju 1000 påhittade diagnoser hon måste hålla reda på, då är det svårt att skriva vet ni.

Skönt att du blir inslängd på ett boende så kanske vi slipper höra dina ständiga klagomål på allt och alla, alla dina lögner. Lycka till med din såkallade "flickvän".