fredag, maj 28

Lista ^^

HIT & DIT:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? vet inte
Vad tycker du om kärlek? ingen åsikt..
Har du flashat/strippat nångång? ja :$
När kramade du någon sist? vet inte :S
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ja
När kysste du någon sist? venne
När fick du senast en komplimang? minns inte
Har du hånglat med någon av samma kön? jaa ^^

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: säkert på fyllan xD
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på nyårsafton: ja
Gjort nått olagligt: hahahaha ja xD
Fått din mamma att gråta: många gånger
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: ja.
Sagt jag älskar dig och menat det: ja, jag säger bara jag älskar dig, när jag menar det..
Tar du droger: inte din rätt att veta
Dricker du: ja
Vilka kläder sover du i: olika
Vem hatar du verkligen: många
Varit kär: men jaa
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja
Vill du gifta dig: naj!!!
Vill du ha barn: kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag?
Såg dig gråta: ingen
Fick dig att gråta: En av mina bästa vänner :/
Du gick på bio med: Angelica <3
Skällde på dig: venne

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?:
Gråtit: ja
Kramat någon: nej
Pussat någon: nej
Köpt någonting: ja
Saknat någon: ja
Tänkt på någon: ja

HAR JAG:
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: mobilen
Egen dator: jaa :D
Husdjur: nej
Bra kompisar: ja
Tar du receptbelagda mediciner: när jag behöver så..

0 Något på hjärtat?: