fredag, maj 28

Lista ^^

var ligger din telefon när du sover? på nattduksbordet..
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? aldrig!
hur känns det när du inte har din telefon på dig? innan var det ångest som faaan, men börjar vänja mig nu..
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? ahah ja xD
hur många samtalsminuter har du ringt? de vet jag nt
hur många telefoner har du haft det senaste året? 2
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Nej
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? "Nej kyrkan är närmare dig gumman :S. Vi hittar nått ska du se. Okay." Sen stod de mer, men de är privat xD
vad står de i de senaste skickade sms:et? "Haha okej :p"
vem är 1a på listan över mottagna samtal? Hanna Gumman
vem är 2a på listan över uppringda nummer? Justina
har du som bakgrunds bild? playboy
hur mkt batteri har du? 86%
vem är 8 på din kontakt lista? Min syster <3
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? GAH jag kan nt välja ju!!!
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? pallar nt kolla ^^
vad heter din mobil, som bluethooth namn? Bella <3
den bästa låten på din mobil? venne..
den sämsta låten på din mobil? har ingen dålig :D
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? en jag tog igår på himlen :P
hur mkt är klockan när du gör detta? 13.05

0 Något på hjärtat?: