onsdag, juli 22

Lista ^^

Pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast? nej
han som sa "jag tycker om dig" första gången i ditt liv? nej
han som fick dig gråta sist? ja
han du klappa till senast? slog?

Brukar du;
krama dina tjejkompisar? ja
Strula på fester? nej
snacka i mobilen flera timmar om dan? nej, sms finns xD

Har du;
ljugit för dina föräldrar? ja
sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
sovit mellan två killar/tjejer? nej
ljugit för en vän? ja
rökt/snusat? rökt, ja snusat, nej
Rökt brajja? ja

Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: ingen
Vad använder du just nu för skor: olika
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Många
Vad har du för skostorlek: 36

Senaste personen som;
Du pratade med: ngn pappa tror jag
Du gick på bio med: angelica
Du gick på stan med: venne
Du kramade: mamma
Såg dig gråta: ingen
Skällde på dig: venne


Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: ja
Drömt något helt galet och så har det hänt? ja, eller ja typ :P
Är du ensam just nu: ja
Vill du gifta dig någongång: omg nej!
Vill du ha barn någongång: venne

Extra stuff;
Tar du droger: nej :D
Vad är du mest rädd för: Förlora den jag älskar.
Vilka kläder sover du i: oftas i bara trosor
Vart vill du gifta dig: ska inte gifta mig!
Kör du bil: Nej
Har du ett jobb: nej
Gillar du att ha folk omkring dig: nej
Har du någon tatuering: Nej :(

De senaste 48timmarna har du;
Gråtit: nej
Köpt något: Ja
Varit sjuk: nej :)
Sjungit: ja
Sagt - hej jag är FJORTIZZZ: hallå? vafan nej!
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kysst någon: nej

Vilken;
Tidning läser du: metro på bussen :)
Buss åker du oftast: 34:an
Frisyr har du: fail
Dag fyller du år: 16 januari :)

Senaste;
Film du såg: venne
Sak du stal: när jag var liten
Mat du åt: inget

0 Något på hjärtat?: