onsdag, juli 22

Lista ^^

Ditt namn? Bella
Födelseår? 1990
Hur Lång är du? 163
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar? vad är klockan
Är du hungrig? nej
Vart befinner du dig just nu? mitt rum
Biter du på naglarna? ja
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vita
Är du bra på? skriva och ta foton
Har du några husdjur? nej :(
Är du singel? japps
Vem är snyggast? venne
Vem vet mest om dig? soc och bup
Vad vill du ha just nu? venne
Ditt mål i livet? venne
Rädd för? spindlar
Hur gammal är den äldsta person du kysst? vet inte
Har du körkort? nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? lisa xD
Pepsi eller Coca cola? helst pepsi
McDonalds eller Burgerking? båda
Sjunger du? ja
Vad har du för skostorlek? 36-37
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? ja
Vill du gifta dig? HAHAHAHAHAHAHA neeeeej!
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland
Din hårfärg? riktiga eller den jag har nu?
Skorna du hade på dig idag? mina svarta :)
Grönan eller Liseberg? venne
Vad sover du i? mest bara trosor
Kläder du har på dig? jeans, linne :)
Favoritmat och dryck? onyttigheter
Hur svarar du i telefonen hemma? "hej d är bela" i hem telen "hallå" i mobilen
Hur svarar du i mobilen? hallå
Sov du ensam inatt? Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här
Vad var det senaste någon sa till dig? hejdå
Druckit idag? cola
Vad är det för väder hos dig nu? natt :p
Godaste glassmaken? vet inte
Sover du tungt? ja
Drömmer du mardrömmar? ja
Favoritklädsel? mjukis!!!
Vad ser du om du tittar till höger? min dörr och garedrober ^^
Favoritgodis? marabou daim :D
Hur många kuddar sover du med? 1
Längtar du mest efter just nu? venne
Vad väntar dig om 10 år? det vet man aldrig
Vad luktar det nu om du sniffar lite? inget
Saknar du någon nu? jaaaa
Snus eller cigaretter? Cigaretter!
Vill du ha barn? de vet jag inte
Längtar du till din nästa födelsedag? ja
Är du snäll? Ja
Är du blyg? Ja
Har du spytt i någons knä? nej, men på min gamla hund xD
Tycker du om fester? jadå :)
Tycker folk du är snygg? ja, men inte jag..
Är du modig? Ja och nej
Har du använt någon hårprodukt idag? Ne
Har du bråkat med någon idag? Ne
Vad har du för planer till helgen? de vet jag nt...
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Är du sugen på något nu? ja
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nej
En bra film? venne
Vem får en kram? min familj och släkt :)
Vem får en puss? Ingen
Brukar du läsa horoskop? Ibland
Sprit, cider, vin eller öl? sprit och cider :)
Kan du baka bullar? Japp
Bläck eller blyerts? Båda är bra
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Hund

0 Något på hjärtat?: